اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

شنبه 29 آذر 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه نفت و گاز
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=22390

برگزاری نخستین نشست شورای راهبردی روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی

19 مهر 1401 ساعت 12:04
نفت و گاز

نخستین جلسه شورای راهبردی رؤسای روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابعه به‌منظور هم‌افزایی، تشریک مساعی و ارائه نقشه راه برای فعالیت‌های جاری و بهبود شرایط کاری و سازمانی برگزار شد.

به گزارش اقتصادانرژی، به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در این نشست که با حضور مشاوران مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در امور اجرایی و مسئول پیگیری‌های ویژه، دبیر هیئت‌مدیره و رؤسای روابط عمومی ستادی و شرکت‌های تابعه بهره‌برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب برگزار شد، ایمان ارجمندراد، سرپرست روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، با اشاره به برنامه و چشم‌انداز این امور مبنی بر رویدادمحور و آموزش‌محور بودن فعالیت‌های روابط عمومی اظهار کرد: محور و سیر تحولی روابط عمومی این شرکت و شرکت‌های تابعه بر بنیان تعریف و ارائه شاخص از فعالیت‌ها و گزارش از کارکرد و پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها در قالب گزارش‌های خبری، فیلم، ‌ کلیپ‌های تصویری و تولید محتوا و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های خبری و صدا و سیما خواهد بود.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی و سختی‌های بسیار در حوزه صنعت نفت و شرایط کاری همکاران در مناطق عملیاتی بایستی محور فعالیت‌ها به سمت و سویی رود تا مردم شریف کشور ایران از فعالیت فرزندان خود در عرصه تولید نفت و گاز شناخت بیشتری پیدا کنند، همچنین زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه آن‌ها نیز دیده شود تا به بخشی از رسالت روابط عمومی در قبال همکاران پرداخته شود.

مشاور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تبیین جایگاه ویژه این شرکت در تأمین سبد انرژی کشور تصریح کرد: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به‌عنوان دومین شرکت تولید کننده گاز جایگاه ویژه‌ای در تأمین سبد انرژی کشور به خود اختصاص داده است که پس از معرفی گستره وسیع جفرافیایی و مناطق زیر پوشش آن، در گام دیگر لازم است با فرهنگ‌سازی در حوزه مصرف انرژی به دیگر رسالت ساختاری روابط عمومی جامه عمل پوشانده شود؛ همچنین با توجه به اینکه صنعت نفت با مخاطره‌های کاری بالایی روبرو است، مقوله ایمنی و صیانت از نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه سازمان و حفاظت از تأسیسات نفتی و گازی از دیگر شاخص‌های کارکردی روابط عمومی در بعد معرفی این مخاطره‌ها و آگاهی بخشی در این رابطه است.

ارجمندراد درباره جایگاه آموزش نیروی انسانی روابط عمومی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سازمان‌های پیشرو، نیروی انسانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، برای به‌روز نگه‌داشتن کارکنان و ایجاد انگیزه بیشتر کاری نیازمند آموزش‌های ضمن خدمت برای همکاران هستیم و همه تلاش خود را برای رفع موانع و ایجاد شرایط استفاده بهینه آنها از آموزش‌های کارآمد خواهیم کرد.

وی با اشاره به نوع فعالیت روابط عمومی‌ها به ساختار ضعیف سازمانی آن اشاره کرد و گفت‌: ساختار سازمانی روابط عمومی‌ها جایگاه شایسته خود را با توجه به نوع کار و فعالیت آن دارا نیست و یک موضوع لازم وضروری است که در قبال زحمت‌های همکاران ساختار مناسب آنها تعریف شود و الزام‌های قانونی آن پیگیری شود تا صورت اجرایی به خود بگیرد.

بر اساس این گزارش در این نشست، علی سلمانی‌پور، مشاور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در امور اجرایی و مسئول پیگیری‌های ویژه، به اهمیت نیروهای خلاق در روابط عمومی‌ها پرداخت و تصریح کرد: فعالیت در واحدهای روابط عمومی مستلزم بینش وسیع، شناخت و دانش گسترده از تحولات روز و جامعه‌شناسی و روان‌شناسی انسانها است و شاخص‌هایی چون سعه صدر و صبوری از دیگر صفات شاغلان در این عرصه به‌شمار می‌رود.

وی با بیان جایگاه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تأمین گازمصرفی کشور و نقش تولیدی و توسعه آن به گستره جغرافیایی و فرهنگی خاص این شرکت اشاره و تصریح کرد: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران جایگاه ویژه‌ای در تولید و توسعه انرژی کشور به خود اختصاص داده است و جایگاه جغرافیایی آن در گستره ایران اسلامی، تنوع اقلیمی و فرهنگی آن، می‌طلبد که برنامه‌ریزی منسجم فرهنگی از جانب روابط عمومی برای این موضوع انجام شود تا متناسب با هرحوزه فرهنگی و جغرافیایی همکاری شایسته‌ای با تصمیم‌گیران جوامع پیرامونی خود داشته باشند.

‌مشاور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بر لزوم توجه به نقطه نظرها و استفاده از ایده کارکنان در هر جایگاه سازمان و نقش روابط عمومی در دستیابی و اجرای این نقش درون سازمانی برای تعامل بیشتر تأکید و تصریح کرد: مجموعه روابط عمومی می‌تواند اطلاع‌رسانی را در دو بخش درون سازمانی و تشکیل جلسه‌های توجیهی برای نیروهای درون سازمانی در دو سطح مدیران و کارکنان برگزار نماید تا بتواند به‌هدف خود که همان استفاده از ایده‌ها و نظرات کارشناسان و مدیران همسو با شکوفایی سازمان دست یابد.

در این نشست رؤسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه بهره‌داری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب به‌بیان مسائل و مشکلات و ظرفیت‌های روابط عمومی متبوع خویش در همگامی با سیاست‌های جدید کاری روابط عمومی و بررسی رفع تنگناها و خلاهای قانونی در مواردی که باعث نقص در حرکت این واحد می‌شود، پرداختند.

برچسب: تامین گاز مصرفی کشورشرکت نفت مناطق مرکزینفت و گاز زاگرس جنوبی

مطالب مرتبط

تدوین سند هوشمندسازی گلخانه‌ها در حال انجام است
اسلایدر

تدوین سند هوشمندسازی گلخانه‌ها در حال انجام است

توسط عاطفه دهقان
20 آذر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از ایرنا، سید مجتبی حسین‌زاده امروز -سه‌شنبه- در بازدید از گلخانه‌های روستاهای سیاه‌چنار...

بورس
اسلایدر

ارزش معاملات بورس انرژی از ۳۱۰ همت عبور کرد

توسط عاطفه دهقان
20 آذر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از ایرنا، این در حالی است که ارزش معاملات بورس انرژی در پایان...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

چگونه انتخاب صحیح لوله‌ها باعث دوام سیستم‌های آبرسانی کشاورزی می‌شود؟

تدوین سند هوشمندسازی گلخانه‌ها در حال انجام است

ارزش معاملات بورس انرژی از ۳۱۰ همت عبور کرد

سدهای خوزستان نجات بخش مردم از خطرات سیل

واردات آب و بارورسازی ابر‌ها در دستور کار وزارت نیرو!

افزایش ظرفیت تولید در پتروشیمی بیستون

آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه صنعت آب از فردا

موفقیت دانش‌بنیان‌ها در طراحی و ساخت سامانه‌های پیشرفته کمک‌ناوبری دریایی

نیمی از واحدهای نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیر است

روزانه حدود ۵۳ میلیون لیتر بنزین با کارت اضطراری جایگاه‌ها توزیع می‌شود

افزایش ۹ میلیون لیتری مجموع تولید بنزین و نفت‌گاز

ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور به ۳۱۰۰ مگاوات می‌رسد

پتروشیمی جم موفق به اخذ مجوز رسمی ارائه خدمات درمانی از وزارت بهداشت شد

ایران؛ هاب هوشمند تجارت پتروشیمی منطقه

تعمیرات اساسی پالایشگاه تهران

پیش‌بینی تداوم رشد تقاضای جهانی نفت و گاز تا ۲۰۵۰

فولاد مبارکه به دنبال تولید صادرات‌محور

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز شد

ظرفیت برداشت گاز غنی فاز ۱۴ پارس جنوبی افزایش یافت

تأمین گاز صنایع و نیروگاه‌ها بدون محدودیت

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است