به گزارش اقتصادانرژی، نبض بازار پتروشیمی غدیر دارای محصول PVC با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزارتن و VCM با ظرفیت ۱۵۰ هزارتن میباشد. سهم اسمی تولید حدود ۱۶ % کل تولیدات داخل و سهم عملیاتی پتروشیمی غدیر در بازار حدود ۲۰ % میباشد؛ که حدود ۱۰ % محصولات خود را به کشورهای عراق، ترکیه و حوزه CIS صادر مینماید.
چشم انداز پتروشیمی غدیر سرآمد بودن و پیشتاز در تولید کیفی و عرضه فراگیر PVC به کشورهای منطقه تا افق ۱۴۰۴ میباشد.
استراتژی اصلی این شرکت برای رسیدن به اهداف خود به شرح زیر میباشد:
۱. توسعه بازار با تاکید بر ورود به بازارهای جدید و محور قرار دادن صادرات
۲. افزایش ظرفیت تولید محصول
۳. بهینه سازی و مدیریت انرژی و حل موضوعات زیست محیطی
۴. پیاده سازی نظام مدیریت دارایی فیزیکی pam
۵. ایمن سازی عملیات تولید از منظر فیزیکی و تجهیزاتی
۶. پشتوانه سازی برای نیروهای کلیدی و انجام برنامههای جانشین پروری
۷. توسعه سیستمهای نرم افزاری یکپارچه و ترکیب بندی آنها
۸. تحقق صنعت سبز
۹. پایدارسازی و نگهداشت کیفیت فعلی محصول با تمرکز بر بکارگیری رویکردهای کارآمد