در هزاره سوم که اطلاعات با سرعت وصف نشدنی منتشر و مبادله می شود، وجود روابط عمومی برنامه محور و با دانش به روز که توانایی بهره گیری از ابزارها و شبکههای ارتباطی را داشته باشد برای هر سازمانی در عرصه رقابت، مزیتی انکارناپذیر محسوب می شود.
از این رو روابطعمومی به عنوان اصلیترین رکن نظام ارتباطی و اطلاع رسانی در افزایش آگاهیهای کارکنان شرکت ، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات شفاف به ذی نفعان نقشی بی بدیل برعهده دارد و موفقیت شرکت و دوام آن در عرصهها و فعالیتهای تخصصی با عملکرد روابط عمومی آن گره خورده است.
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست اندرکاران این عرصه خطیر بویژه همراهان و همکاران سختکوش گروه روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز تبریک و تهنیت عرض میکنم و دست آنها را به گرمی فشرده و تلاشهای آنها را به نیکی میستایم و امیدوارم تلاشگران این عرصه به نسبت توانی که برای خدمت به سازمان شان بهخرج میدهند، به جایگاه شایسته خود دست یابند .
ماهان شجاعی
مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز
رکورد ناترازی بنزین در سال 1406 زده خواهد شد؟
به گزارش اقتصاد انرژی، براساس آمار وزارت نفت، دولت در سال گذشته سه میلیارد دلار بنزین وارد کرده است که...