اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

جمعه 19 اردیبهشت 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه ویژه
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=40330

تلاش کارکنان صنعت نفت باید به‌ نحو مطلوب در رسانه‌ها روایت شود

30 شهریور 1402 ساعت 11:20
زن در صنعت نفت

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تأکید کرد: رسانه‌ها رسالت دارند به روند اجرای پروژه‌ها، محدودیت‌های پیش‌رو، تلاش و زحمات گازرسانی و تأثیر آن بر رفاه استان و اشتغال‌زایی و ارزش آن برای اقتصاد کشور بپردازند.

به گزارش اقتصاد انرژی به نقل از شانا

 علی فروزنده  (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) در نشست رؤسای روابط عمومی‌های صنعت گاز در محل ستاد شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز ایران مهم‌ترین لبه‌ درگیری صنعت نفت با مردم است و این سبب می‌شود درک کارکنان شرکت ملی گاز از جامعه واقع‌بینانه باشد.

وی تصریح کرد: صنعت نفت و گاز مهم‌ترین دارایی‌های ملی ایران شناخته می‌شود و بخش عمده درآمدهای ارزی کشور از این صنعت است و بخش عظیمی از صنایع کشور به برکت این انرژی ارزان در بازارهای جهانی رقابت‌پذیر است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ادامه داد: افزون‌ بر آن صنعت نفت بزرگ‌ترین بازار محصولات و تجهیزات صنعتی کشور به‌شمار می‌آید و بعضی از برآوردها نشان می‌دهد سالانه ۶ میلیارد دلار سفارش‌گذاری در صنعت نفت و گاز  کشور انجام می‌شود و رشد و حرکت صنعت گاز به رشد صنعتی کشور منجر می‌شود.

فروزنده با اشاره به گازرسانی به دورافتاده‌ترین نقاط کشور گفت: این اتفاق خدمتی بی‌نظیر است و ایران دومین دارنده منابع گاز، سومین تولیدکننده و چهارمین مصرف‌کننده گاز در جهان به‌شمار می‌آید.

وی گفت: تصویر جامعه از صنعت نفت با واقعیت آن تفاوت بسیاری دارد و یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی اصلاح این تصویر اشتباه است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار عالی و جذابی در صنعت گاز وجود دارد، تصریح کرد: کشف استعدادها بسیار اهمیت دارد، تأثیر این استعداد و ظرفیت‌ها در ابتکارهایی که از سوی همکاران ارائه شده، نمایان است. سازماندهی استعدادها و اتفاقات و اقدامات انجام شده راهبردی ملی است که در روابط عمومی شرکت ملی گاز پیاده‌سازی شده است.

فروزنده ضمن تشکر از اصحاب رسانه صنعت نفت گفت: روابط عمومی صنعت نفت، مسئولیت بسیار سنگینی را به‌عهده دارد و باید تصویر درستی از زحمات و تلاش‌های کارکنان این صنعت برای مردم به نمایش بگذارد.

وی افزود: این نشست طوفان فکری غیرمستقیم برای یافتن روش‌های نو به‌منظور روایت است و لازمه نخست این روایت داشتن ذهنیت کامل از موضوع و توسعه آن است تا سرانجام در اختیار ذی‌نفعان قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اظهار کرد: روابط عمومی تنظیم‌کننده رابطه همه ذی‌نفعان سازمان با خود سازمان است که از کارکنان خود تا جوامع محلی و ملی را در برمی‌گیرد و این اقدام‌ها سبب می‌شود شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان رهبر در جامعه محلی ایفای نقش کند.

مطالب مرتبط

مصرف گاز نیروگاهی از خانگی پیشی گرفت
اسلایدر

مصرف گاز نیروگاهی از خانگی پیشی گرفت

توسط زهرا رجایی
16 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین نیروگاه‌های کشور در بازه سه‌روزه منتهی به یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) بیش از ۷۴۲ میلیون مترمکعب...

رشد چشمگیر صادرات پتروشیمی به روسیه
پتروشیمی

رشد چشمگیر صادرات پتروشیمی به روسیه

توسط زهرا رجایی
15 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین حسن عباس‌زاده امروز (پنجشنبه، چهارم اردیبهشت) در حاشیه دیدار محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت ایران و...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

پیشنهاد تفویض اختیار به استانداران برای مدیریت مصرف برق

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان‌کرد:
جذب سرمایه‌های مردم در صنعت پتروشیمی

با هدف بررسی وضعیت شرکت ها؛
بازدید میدانی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از پتروشیمی‌های هلدینگ پتروفرهنگ

مدیرعامل آبفای منطقه ۴: رسانه‌ها در بحران کم‌آبی نقش حیاتی ایفا می‌کنند

مصرف گاز نیروگاهی از خانگی پیشی گرفت

صادرات پتروشیمی به ۳۴.۸ میلیون تن می‌رسد

حجم آب سدهای کشور چقدر شده است؟

در نیمه اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛
ثبت ارزش ۷.۱ هزار میلیارد ریالی در معاملات روزانه

در چهاردهمین روز اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛ ثبت ارزش ۳۹.۸ هزار میلیارد ریالی در فروش روزانه

تدوین۳۶ بسته مدیریت مصرف برق برای تابستان ۱۴۰۴

رشد چشمگیر صادرات پتروشیمی به روسیه

صدور قبض برق پرمصرف‌ها ۱۵ روزه شد

ایران در تنگنای LNG؛ فرصت‌های از دست‌رفته در بازار جهانی گاز مایع

پتروشیمی چین، محصول سیاست‌های بلندمدت/ چگونه دولت پکن بازی را عوض کرد؟

معاملات بورس انرژی به 8487 میلیارد ریال رسید

قبض آب با طعم گرانی؛ تعرفه جدید اعلام شد

در هفته منتهی به دهم اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛
۵۹ درصد ارزش بازار بورس انرژی ایران در رینگ بین‌الملل ثبت شد

ایران اکسپو ۲۰۲۵ دروازه ای برای گسترش همکاری‌های اقتصادی بین‌المللی

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه با شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی

مجوز پروژه پتروشیمی میانکاله لغو شد

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است