اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

سه‌شنبه 22 مهر 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه پتروشیمی
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=42472

پتروشیمی شیراز منتخب برتر رضایتمندی مشتری شد

22 مهر 1402 ساعت 13:27
پتروشیمی شیراز منتخب برتر رضایتمندی مشتری شد

به گزارش اقتصاد انرژی و به نقل از نفت ما ،

دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM در سال مهار تورم و رشد تولید برگزار گردید؛ که طی آن شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر رضایتمندی مشتری در این اجلاس معرفی گردید و از مهندس حیدرنیا مدیرعامل این شرکت تقدیر بعمل آمد.
دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار در سال مهار تورم و رشد تولید در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مقامات و مسئولین کشوری و مدیران شرکت‌های مختلف صنعتی برگزار گردید که در انتهای این اجلاس از پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد.
مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در حاشیه این اجلاس اظهار داشت:شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر تجربه طولانی در صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یک واحد نمونه تولیدی در کشور، به خلق محصولات با کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان با استانداردهای بین‌المللی متعهد است. هدف ما ایجاد رضایت کامل مشتریان است و تلاش ما برای بهبود مداوم فرآیندهای تولیدی، کیفیت محصولات و خدمات و ارتقای روابط با مشتریان است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز بیان داشت: با توجه به تغییرات مستمر در صنعت پتروشیمی و نیازهای مشتریان، شرکت پتروشیمی شیراز به دنبال تحول و بهبود مداوم است. ما به طور مداوم در تحقق اهداف راهبردی خود در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرآیندها کار می‌کنیم. همچنین، ما به توسعه و ارتقای نیروی انسانی و آموزش مداوم کارکنان خود اهمیت می‌دهیم تا بتوانیم با تیمی متخصص و متعهد، نیازهای مشتریان را بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد : مدیریت اثربخش مشتریان برای موفقیت شرکت‌ها در سراسر دنیا امری حیاتی است. ازاین رو اهمیت کیفیت خدمات ارایه شده و اولویت بندی آنها بیشتر شده است. بررسی خواست مشتریان از طریق سنجش میزان رضایت آنها می‌تواند کمک شایانی در تداوم بقای شرکت‌ها در بازارهای رقابتی و پر تلاطم بنماید. باید نیازهای مشتریان به درستی شناخته شود و با تولید محصولات و ارائه خدمات متناسب، موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورد.
مهندس حیدرنیا تاکید کرد: رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ابعاد نظام‌های مدیریت کیفیت جامع TQM و شاخص رضایت مشتری ACSI می‌باشد. رضایت مشتری از جهات مختلفی بر روی کسب‌وکار تاثیرگذار است.ما در بخش بازرگانی شرکت پتروشیمی شیراز، بدنبال ارتقای کیفیت رضایت مندی مشتریان هستیم و در تحقق این ارزش مدیریتی تلاش های هدفمندی خواهیم کرد.
هدف از برگزاری این اجلاس معرفی و تجلیل از مدیران برتر اقتصادی است که در راستای مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده گام‌های مؤثری برداشته‌اند.
برچسب: پتروشيمي شيراز

مطالب مرتبط

نوسان انرژی/ سقوط غم‌انگیز صادرکننده بزرگ به دنیای واردات
اسلایدر

واردات نفت چین در سپتامبر ۳.۹ درصد افزایش یافت

توسط عاطفه دهقان
21 مهر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از مدار اقتصادی، واردات نفت خام چین در ماه سپتامبر با رشد ۳.۹...

۹ اقدام ایران در میدان مشترک پارس جنوبی
نفت و گاز

آماده‌باش پارس جنوبی برای عبور از سرما

توسط عاطفه دهقان
21 مهر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین میدان گازی پارس جنوبی به‌عنوان بزرگ‌ترین میدان گازی مشترک جهان، نقشی راهبردی در تأمین انرژی...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

واردات نفت چین در سپتامبر ۳.۹ درصد افزایش یافت

آماده‌باش پارس جنوبی برای عبور از سرما

رشد تولید و رکوردشکنی در صادرات نفت

خورشید و باد رکورد تاریخی تولید برق جهانی را شکستند

بورس انرژی در نیمه مهر میزبان کدام عرضه‌ها می‌شود؟

ادامه روند افزایشی قیمت نفت

بورس انرژی ایران در چهاردهم مهر میزبان عرضه گسترده متانول و گاز مایع

تصمیم اوپک، نفت را گران کرد

رونق عرضه‌های صادراتی در دومین روز کاری هفته

سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس در آزمایشگاه هوش مصنوعی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

آیا قیمت تیرآهن باز هم صعودی شد؟ گزارش روزانه از روند بازار و پیش‌بینی قیمت

بذرهای دانش‌بنیان سیب زمینی، رقیبی جدی برای نمونه‌های خارجی

صنعت گاز با آمادگی کامل وارد فصل سرد می‌شود

۱۶۰ مگاوات به تولید برق کشور اضافه شد

اعلام فهرست اقلام فناورانه راهبردی

یک فناوری نوین برای پیشگیری از قطع برق و گاز

وزیر نیرو از بارورسازی ابرها در پاییز امسال خبر داد

فروش محصولات پتروشیمی شازند پنج درصد افزایش یافت

افزایش ۱۱ هزار مگاوات ظرفیت تولید برق تا تابستان آینده

معامله بیش از ۵۷ تراوات‌ساعت برق در بورس انرژی از ابتدای امسال

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است