اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

سه‌شنبه 17 تیر 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه پتروشیمی
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=42472

پتروشیمی شیراز منتخب برتر رضایتمندی مشتری شد

22 مهر 1402 ساعت 13:27
پتروشیمی شیراز منتخب برتر رضایتمندی مشتری شد

به گزارش اقتصاد انرژی و به نقل از نفت ما ،

دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM در سال مهار تورم و رشد تولید برگزار گردید؛ که طی آن شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر رضایتمندی مشتری در این اجلاس معرفی گردید و از مهندس حیدرنیا مدیرعامل این شرکت تقدیر بعمل آمد.
دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار در سال مهار تورم و رشد تولید در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مقامات و مسئولین کشوری و مدیران شرکت‌های مختلف صنعتی برگزار گردید که در انتهای این اجلاس از پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد.
مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در حاشیه این اجلاس اظهار داشت:شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر تجربه طولانی در صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یک واحد نمونه تولیدی در کشور، به خلق محصولات با کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان با استانداردهای بین‌المللی متعهد است. هدف ما ایجاد رضایت کامل مشتریان است و تلاش ما برای بهبود مداوم فرآیندهای تولیدی، کیفیت محصولات و خدمات و ارتقای روابط با مشتریان است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز بیان داشت: با توجه به تغییرات مستمر در صنعت پتروشیمی و نیازهای مشتریان، شرکت پتروشیمی شیراز به دنبال تحول و بهبود مداوم است. ما به طور مداوم در تحقق اهداف راهبردی خود در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرآیندها کار می‌کنیم. همچنین، ما به توسعه و ارتقای نیروی انسانی و آموزش مداوم کارکنان خود اهمیت می‌دهیم تا بتوانیم با تیمی متخصص و متعهد، نیازهای مشتریان را بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد : مدیریت اثربخش مشتریان برای موفقیت شرکت‌ها در سراسر دنیا امری حیاتی است. ازاین رو اهمیت کیفیت خدمات ارایه شده و اولویت بندی آنها بیشتر شده است. بررسی خواست مشتریان از طریق سنجش میزان رضایت آنها می‌تواند کمک شایانی در تداوم بقای شرکت‌ها در بازارهای رقابتی و پر تلاطم بنماید. باید نیازهای مشتریان به درستی شناخته شود و با تولید محصولات و ارائه خدمات متناسب، موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورد.
مهندس حیدرنیا تاکید کرد: رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ابعاد نظام‌های مدیریت کیفیت جامع TQM و شاخص رضایت مشتری ACSI می‌باشد. رضایت مشتری از جهات مختلفی بر روی کسب‌وکار تاثیرگذار است.ما در بخش بازرگانی شرکت پتروشیمی شیراز، بدنبال ارتقای کیفیت رضایت مندی مشتریان هستیم و در تحقق این ارزش مدیریتی تلاش های هدفمندی خواهیم کرد.
هدف از برگزاری این اجلاس معرفی و تجلیل از مدیران برتر اقتصادی است که در راستای مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده گام‌های مؤثری برداشته‌اند.
برچسب: پتروشيمي شيراز

مطالب مرتبط

حذف کارت سوخت تکذیب شد
پتروشیمی

حذف کارت سوخت تکذیب شد

توسط 0013 ک
6 خرداد 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از تسنیم مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: فعلا هیچ برنامه‌ای برای حذف کارت سوخت...

بنزین روی کارت بانکی؛ گام اول برای اصلاح بزرگ
پتروشیمی

بنزین روی کارت بانکی؛ گام اول برای اصلاح بزرگ

توسط 0013 ک
6 خرداد 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از خراسان طرح آزمایشی انتقال سهمیه سوخت از کارت سوخت به کارت بانکی...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

طلای 18 عیار زیر ذره‌بین/بازگشت قیمت طلا به کانال 6.400.000 میلیون تومان

وزارت راه در حال بررسی پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

بزرگترین قرارداد زندگی عارف آقاسی!

حذف کارت سوخت تکذیب شد

قالیباف همچنان رئیس مجلس ماند

پست جنجالی رونالدو اینترنت را منفجر کرد!

صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان در انتظار مصوبه مجلس

بنزین روی کارت بانکی؛ گام اول برای اصلاح بزرگ

ثبت روزانه ۱۶ هزار قرارداد رایگان در سامانه خودنویس

ایران در رده هفتم فوتبال باشگاهی بانوان آسیا

وزیر صمت: دولت سهام خودروسازان را واگذار می‌کند

جزئیات تازه از مرگ خواهران بلاگر

ابطال تصمیم وزارت اقتصاد درباره سقف کارت به کارت

همۀ مادران روستاییِ دارای ۳ فرزند و بیشتر امسال رایگان بیمه می‌شوند

مشکل نرم‌افزاری «برق من» رفع شد

وزیر نیرو: ماینرها را جریمه می‌کنیم اما پول جریمه را با ماینینگ در می‌آورند/سرعت رشد مصرف بسیار بیشتر از رشد تولید شده

اظهارنظر دبیر کانون صرافان ارز درباره قیمت دلار

تذکر دیوان عدالت اداری درباره وام مسکن مجردها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های اینترنتی را ممنوع کرد

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است