اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

یکشنبه 30 آذر 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه بازار انرژی
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=48350

دبیر کمیسیون ملی تبلیغات کشور:
برای دستیابی به جایگاه مشخصی در صنعت یک تریلیون دلاری نیاز به تدوین استراتژی گسترده و دقیق داریم

15 آذر 1402 ساعت 11:40
دبیر کمیسیون ملی تبلیغات کشور:برای دستیابی به جایگاه مشخصی در صنعت یک تریلیون دلاری نیاز به تدوین استراتژی گسترده و دقیق داریم

به گزارش روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت امیرحسین اسدی دبیر کمیسیون ملی تبلیغات در همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی گفت؛ آیا در کشور تبلیغات، صنعت است؟
خیر، چالش اصلی تبلیغات این است که به آن به عنوان صنعت تبلیغات نگاه نمی‌شود.
تبلیغات باید صادرات محور باشد یعنی صادرات تبلیغات داشته باشیم.
آیا در کشورهای دیگر برای صادرات کالا و معرفی آن شرکت تبلیغاتی داریم که مسیر بازاریابی را با تبلیغات کالا در آن کشور تسهیل کند؟
اگر نداریم، اگر می‌خواهیم تبلیغات صنعت شود اگر می‌خواهیم تبلیغات صادرات محور شود باید مسیر را متحول کنیم.

اسدی در مورد وضعیت تبلیغات در کشور هشدار داد و گفت: تجهیزات تبلیغات در کشور وارداتی است، اگر همین مسیر ادامه پیدا کند به‌زودی ممکن است تبلیغات ما را هم خارجی ها در اختیار بگیرند. مجهز شدن به تکنولوژی روز از وارداتی شدن این صنعت جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت کمیسیون ملی تبلیغات گفت؛ باید برنامه ای را تدوین کنیم که بتوانیم محتوا صادر کنیم، با ایجاد کنسرسیوم های مشترک با کشور های دیگر بین‌المللی شویم، در جایگاه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم، سهم خود را در بازار جهانی افزایش دهیم و به جایگاه مشخصی در صنعت یک تریلیون دلاری دست پیدا کنیم ابتدا نیاز به تدوین استراتژی گسترده و دقیق داریم سپس باید در این کمیسیون ضمن تعیین رتبه بندی صنعت تبلیغات، شاخص های تبلیغات تعریف شود تا بر اساس این شاخص ها قیمت گذاری صورت گیرد. نه قیمت گذاری دستوری و نه قیمت گذاری سلیقه ای بی مبنا توسط جامعه هدف این صنعت پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول در مورد جایگاه دانشگاه و مراکز نوآوری در توسعه این صنعت گفت: دانشگاه‌ها باید بر اساس نیازهای این صنعت، سیلابس‌ها را تعیین کنند و دانشجو به صورت تخصصی و کاربردی در زمینه تبلیغات تحصیل کند. ما آماده ایم بستر را برای انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه و آژانس های تبلیغاتی فراهم کنیم تا با ایجاد همگرایی ضمن تغییر در سرفصل‌های تحصیلی، آژانس‌ها را از فناوری و دانش روز بی‌نیاز کنیم.

دبیر کمیسیون ملی تبلیغات که خود سابقه کارآفرینی را در کارنامه دارد در پایان ضمن‌ نکوهش انحصاری شدن صنعت تبلیغات گفت: ضروری است که فضا را برای شکل گیری رقابت در این صنعت ایجاد کنیم تا همه آژانس‌های تبلیغاتی بر اساس شاخص‌ها و میزان ابزارهای مدرنی که در اختیار دارند در این بازار تعیین سهم کنند. وی با تاکید بر فناور محور شدن آژانس‌های تبلیغاتی پیشنهاد داد؛ برای صدور مجوز به بهره‌مندی مراکز تبلیغاتی از فناوری توجه شود. یعنی قبل از صدور مجوز بررسی شود که آیا آژانس مدیر آی تی دارد یا خیر، آیا از ابزارهای مدرن استفاده می‌کند یا خیر. این گونه موسسات و شرکت‌های دانش بنیان هم مشمول رشد و ارتقاء وضعیت می‌شوند.

برچسب: تبلیغاتظرفیت های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

حکمرانی در قلمرو «اقتصاد توجه»؛ بازخوانی مدل‌های کسب‌وکار در فضاسازی رسانه‌ای
اسلایدر

حکمرانی در قلمرو «اقتصاد توجه»؛ بازخوانی مدل‌های کسب‌وکار در فضاسازی رسانه‌ای

توسط عاطفه دهقان
30 آذر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین دکتر احسان پوری، استراتژیست و متخصص مدیریت رسانه، فارغ‌التحصیل دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه علوم...

چگونه انتخاب صحیح لوله‌ها باعث دوام سیستم‌های آبرسانی کشاورزی می‌شود؟
بازار انرژی

چگونه انتخاب صحیح لوله‌ها باعث دوام سیستم‌های آبرسانی کشاورزی می‌شود؟

توسط فاطمه کلی پور
25 آذر 1404
0

در بسیاری از زمین‌های کشاورزی مشکل اصلی خرابی سیستم آبرسانی از جایی شروع می‌شود که لوله‌ها درست انتخاب نشده‌اند. به...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

حکمرانی در قلمرو «اقتصاد توجه»؛ بازخوانی مدل‌های کسب‌وکار در فضاسازی رسانه‌ای

چگونه انتخاب صحیح لوله‌ها باعث دوام سیستم‌های آبرسانی کشاورزی می‌شود؟

تدوین سند هوشمندسازی گلخانه‌ها در حال انجام است

ارزش معاملات بورس انرژی از ۳۱۰ همت عبور کرد

سدهای خوزستان نجات بخش مردم از خطرات سیل

واردات آب و بارورسازی ابر‌ها در دستور کار وزارت نیرو!

افزایش ظرفیت تولید در پتروشیمی بیستون

آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه صنعت آب از فردا

موفقیت دانش‌بنیان‌ها در طراحی و ساخت سامانه‌های پیشرفته کمک‌ناوبری دریایی

نیمی از واحدهای نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیر است

روزانه حدود ۵۳ میلیون لیتر بنزین با کارت اضطراری جایگاه‌ها توزیع می‌شود

افزایش ۹ میلیون لیتری مجموع تولید بنزین و نفت‌گاز

ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور به ۳۱۰۰ مگاوات می‌رسد

پتروشیمی جم موفق به اخذ مجوز رسمی ارائه خدمات درمانی از وزارت بهداشت شد

ایران؛ هاب هوشمند تجارت پتروشیمی منطقه

تعمیرات اساسی پالایشگاه تهران

پیش‌بینی تداوم رشد تقاضای جهانی نفت و گاز تا ۲۰۵۰

فولاد مبارکه به دنبال تولید صادرات‌محور

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز شد

ظرفیت برداشت گاز غنی فاز ۱۴ پارس جنوبی افزایش یافت

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است