اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

دوشنبه 16 تیر 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه بازار انرژی
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=48350

دبیر کمیسیون ملی تبلیغات کشور:
برای دستیابی به جایگاه مشخصی در صنعت یک تریلیون دلاری نیاز به تدوین استراتژی گسترده و دقیق داریم

15 آذر 1402 ساعت 11:40
دبیر کمیسیون ملی تبلیغات کشور:برای دستیابی به جایگاه مشخصی در صنعت یک تریلیون دلاری نیاز به تدوین استراتژی گسترده و دقیق داریم

به گزارش روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت امیرحسین اسدی دبیر کمیسیون ملی تبلیغات در همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی گفت؛ آیا در کشور تبلیغات، صنعت است؟
خیر، چالش اصلی تبلیغات این است که به آن به عنوان صنعت تبلیغات نگاه نمی‌شود.
تبلیغات باید صادرات محور باشد یعنی صادرات تبلیغات داشته باشیم.
آیا در کشورهای دیگر برای صادرات کالا و معرفی آن شرکت تبلیغاتی داریم که مسیر بازاریابی را با تبلیغات کالا در آن کشور تسهیل کند؟
اگر نداریم، اگر می‌خواهیم تبلیغات صنعت شود اگر می‌خواهیم تبلیغات صادرات محور شود باید مسیر را متحول کنیم.

اسدی در مورد وضعیت تبلیغات در کشور هشدار داد و گفت: تجهیزات تبلیغات در کشور وارداتی است، اگر همین مسیر ادامه پیدا کند به‌زودی ممکن است تبلیغات ما را هم خارجی ها در اختیار بگیرند. مجهز شدن به تکنولوژی روز از وارداتی شدن این صنعت جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت کمیسیون ملی تبلیغات گفت؛ باید برنامه ای را تدوین کنیم که بتوانیم محتوا صادر کنیم، با ایجاد کنسرسیوم های مشترک با کشور های دیگر بین‌المللی شویم، در جایگاه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم، سهم خود را در بازار جهانی افزایش دهیم و به جایگاه مشخصی در صنعت یک تریلیون دلاری دست پیدا کنیم ابتدا نیاز به تدوین استراتژی گسترده و دقیق داریم سپس باید در این کمیسیون ضمن تعیین رتبه بندی صنعت تبلیغات، شاخص های تبلیغات تعریف شود تا بر اساس این شاخص ها قیمت گذاری صورت گیرد. نه قیمت گذاری دستوری و نه قیمت گذاری سلیقه ای بی مبنا توسط جامعه هدف این صنعت پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول در مورد جایگاه دانشگاه و مراکز نوآوری در توسعه این صنعت گفت: دانشگاه‌ها باید بر اساس نیازهای این صنعت، سیلابس‌ها را تعیین کنند و دانشجو به صورت تخصصی و کاربردی در زمینه تبلیغات تحصیل کند. ما آماده ایم بستر را برای انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه و آژانس های تبلیغاتی فراهم کنیم تا با ایجاد همگرایی ضمن تغییر در سرفصل‌های تحصیلی، آژانس‌ها را از فناوری و دانش روز بی‌نیاز کنیم.

دبیر کمیسیون ملی تبلیغات که خود سابقه کارآفرینی را در کارنامه دارد در پایان ضمن‌ نکوهش انحصاری شدن صنعت تبلیغات گفت: ضروری است که فضا را برای شکل گیری رقابت در این صنعت ایجاد کنیم تا همه آژانس‌های تبلیغاتی بر اساس شاخص‌ها و میزان ابزارهای مدرنی که در اختیار دارند در این بازار تعیین سهم کنند. وی با تاکید بر فناور محور شدن آژانس‌های تبلیغاتی پیشنهاد داد؛ برای صدور مجوز به بهره‌مندی مراکز تبلیغاتی از فناوری توجه شود. یعنی قبل از صدور مجوز بررسی شود که آیا آژانس مدیر آی تی دارد یا خیر، آیا از ابزارهای مدرن استفاده می‌کند یا خیر. این گونه موسسات و شرکت‌های دانش بنیان هم مشمول رشد و ارتقاء وضعیت می‌شوند.

برچسب: تبلیغاتظرفیت های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

حرکت سایپایدک در مسیر تحقق فروش ۲۷ همت خدمات و قطعات در سال جاری
بازار انرژی

حرکت سایپایدک در مسیر تحقق فروش ۲۷ همت خدمات و قطعات در سال جاری

توسط Dr.ehsan poori
31 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل شرکت سایپایدک، از هدف‌گذاری فروش ۲۷ هزار میلیارد تومانی قطعات و...

تقسیم سود ۲۰ هزار و ۴۰۰ ریالی در مجمع جم‌پیلن/ رکورد تولید فروش در سال ۱۴۰۳ شکسته شد
بازار انرژی

تقسیم سود ۲۰ هزار و ۴۰۰ ریالی در مجمع جم‌پیلن/ رکورد تولید فروش در سال ۱۴۰۳ شکسته شد

توسط Dr.ehsan poori
30 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به گزارش روابط عمومی جم‌پیلن، حسین بارگاهی مدیر عامل شرکت ، با اشاره به کسب...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

طلای 18 عیار زیر ذره‌بین/بازگشت قیمت طلا به کانال 6.400.000 میلیون تومان

وزارت راه در حال بررسی پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

بزرگترین قرارداد زندگی عارف آقاسی!

حذف کارت سوخت تکذیب شد

قالیباف همچنان رئیس مجلس ماند

پست جنجالی رونالدو اینترنت را منفجر کرد!

صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان در انتظار مصوبه مجلس

بنزین روی کارت بانکی؛ گام اول برای اصلاح بزرگ

ثبت روزانه ۱۶ هزار قرارداد رایگان در سامانه خودنویس

ایران در رده هفتم فوتبال باشگاهی بانوان آسیا

وزیر صمت: دولت سهام خودروسازان را واگذار می‌کند

جزئیات تازه از مرگ خواهران بلاگر

ابطال تصمیم وزارت اقتصاد درباره سقف کارت به کارت

همۀ مادران روستاییِ دارای ۳ فرزند و بیشتر امسال رایگان بیمه می‌شوند

مشکل نرم‌افزاری «برق من» رفع شد

وزیر نیرو: ماینرها را جریمه می‌کنیم اما پول جریمه را با ماینینگ در می‌آورند/سرعت رشد مصرف بسیار بیشتر از رشد تولید شده

اظهارنظر دبیر کانون صرافان ارز درباره قیمت دلار

تذکر دیوان عدالت اداری درباره وام مسکن مجردها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های اینترنتی را ممنوع کرد

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است