به گزارش اقتصاد انرژی ؛مهندس سید مهدی حسینی پور با اشاره به نیازسنجی در حوزه فرهنگ سازی بر اساس فرهنگ سازی های گذشته ، افزود: ذائقه مردم و نیاز آنان به دریافت اطلاعات حوزه مدیریت مصرف درنظر گرفته شده و با ضریب نفوذ بیشتری وارد عمل خواهیم شد.
وی متذکر شد: اطلاع رسانی درخصوص معایب کولرهای گازی در مناطق خشک نظیر استان یزد ، معرفی وسایل پرمصرف و اهمیت انتخاب بر اساس برچسب انرژی ، ترویج فرهنگ استفاده از موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک و استفاده از لامپ های فوق کم مصرف در روشنایی به مشترکین عزیز انجام می شود.
این مسئول مشارکت روابط عمومی در آموزش از طریق پادکست ، استفاده از گروه های مرجع ، گفتگوی تخصصی و کارشناسی ، هنرمندان استان و افراد تاثیرگذار را مهم دانست و گفت : برگزاری پویش های اجتماعی ، اجرای برنامه های شاد فرهنگ سازی، مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی و بهره گیری از ظرفیت بیلبوردهای شهری در تبلیغات محیطی از دیگر برنامه هایی است که در بهار و تابستان امسال اجرایی می شود.
آیا ایران از بحران برق عبور خواهد کرد؟
به گزارش اقتصاد انرژی، با شروع فصل سرد سال جاری و به دلیل محدودیتهای تأمین سوخت مورد نیاز نیروگاهها، ظرفیت...