به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از ایرنا شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام کرد: مشکلات برنامه نرم افزاری «برق من» رفع شده و آماده ارائه خدمات است.
در اطلاعیه شرکت توانیر آمده است: ضمن پوزش مجدد از مشترکان، به اطلاع میرساند بهروز رسانی و ارتقای فنی و نرمافزاری سامانه برق من (برنامه کاربردی و سایت) روز گذشته با موفقیت انجام شد و در حال حاضر آماده ارائه خدمت به مشترکان عزیز است.
به دنبال برخی گزارشهای مردمی مبنی بر بروز اختلال در سامانه برق من، شرکت توانیر روز یکشنبه اعلام کرد: در جهت بهبود پاسخگویی و خدمترسانی و رفع مشکلات گزارش شده، بهروز رسانی فنی و نرمافزاری سامانه برق (اپلیکیشین و سایت) در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، روزهای اخیر و بهویژه صبح دیروز گزارش هایی در خصوص ایجاد مشکل در دسترسی به این پلیکیشن در فضای مجازی منتشر شده بود.
نرم افزار برق من سامانه ای است که مشترکان صنعت برق می توانند با نصب آن روی گوشی های هوشمند خود، علاوه بر دریافت قبض برق خود از زمان خاموشی های احتمالی آگاه شوند.