به گزارش اقتصادانرژی و به نقل از آریا، آقای یوسف مسافر گفت: بهدلیل برخی محدودیتها در بندر امام خمینی، مجبوریم تولیدات را به بندرعباس منتقل کرده و آنها را از آنجا صادر کنیم.
سرپرست بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی افزود: همین مسئله برای ما 10 تا 15 دلار هزینه حمل را در هر تن افزایش میدهد. ضمن اینکه وقتی محصولات را با کشتیهای فیدر به ماهشهر میآوریم باعث افزایش زمان میشود.
مسافر با بیان اینکه شرکتهای پتروشیمی باید کنسرسیومی برای حل این مشکل تشکیل دهند گفت: اگر این مشکل حل شود زمان و هزینه کاهش مییابد، چون زمانی که بارگیری انجام میشود، شرکتهای کشتیرانی، شناورهای فیدر را معیار بارگیری شدن در نظر میگیرند.
سرپرست بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی افزود: همین مسئله برای ما 10 تا 15 دلار هزینه حمل را در هر تن افزایش میدهد. ضمن اینکه وقتی محصولات را با کشتیهای فیدر به ماهشهر میآوریم باعث افزایش زمان میشود.
مسافر با بیان اینکه شرکتهای پتروشیمی باید کنسرسیومی برای حل این مشکل تشکیل دهند گفت: اگر این مشکل حل شود زمان و هزینه کاهش مییابد، چون زمانی که بارگیری انجام میشود، شرکتهای کشتیرانی، شناورهای فیدر را معیار بارگیری شدن در نظر میگیرند.