بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته در دومین جشنواره ارزیابی روابطعمومیها، مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق سراسر کشور به واسطه عملکرد موفقشان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
در این دوره از جشنواره شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اجرای 390 برنامه با گستره 55 هزار مخاطب شامل اجرای برنامه هنری در مدارس ، همایش ها ، نمایشگاه ها ، بازدیدها ، مسابقات ورزشی و حضور در مساجد به منظور فرهنگ سازی در مصرف برق فعالیت داشته است.
تولید 220 محتوای رسانه ای شامل: موشن گرافی ، اینفوگرافی ، فیلم کوتاه ، آرم آگهی ، تیزر رادیویی با بازدید افزون بر 7 میلیون مخاطب در حوزه فضای مجازی ، تبلیغات محیطی در ابعاد 900 متر و بارگذاری 72 گزارش ویژه خبری در مطبوعات از دیگر اقدامات موثر در فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی بوده است.
راهبرد روابط عمومی وزارت نیرو در ارزیابی و تشویق مدیران روابط عمومی بر اساس تشویق حداکثری با توجه به عملکرد دفاتر روابط عمومی در اوج بار مصرف آب و برق در تابستان ۱۴۰۲ است.
بر اساس ارزیابی صورت گرفته که مطابق با اسناد و اطلاعات بارگذاری شده و نیز در برخی از حوزهها اثربخشی فعالیتها بوده است، مدیران، شایسته دریافت لوح تقدیر ، روابط عمومی های شایسته دریافت لوح برتر معرفی شدند که نام روابط عمومی های توزیع نیروی برق یزد نیز در لیست تجلیل شده
نشست مشترک برای حل مشکلات پتروشیمی آبادان در استانداری خوزستان
به گزارش اقتصاد انرژی، در اقدامی کم سابقه، پتروشیمی آبادان با نشستی ویژه با حضور نمایندگان سازمانهای طلبکار و معاونت...