اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

جمعه 19 اردیبهشت 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه اسلایدر
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=29379

فناوری اطلاعات پتروشيمی جم موفق به تمديد گواهينامه استاندارد ISO20000 شد

13 اردیبهشت 1402 ساعت 13:45
پتروشیمی جم

واحد فناوري اطلاعات پتروشيمي جم براي سومين سال متوالي موفق به تمديد گواهينامه استاندارد ISO20000 شد.

به گزارش اقتصادانرژی و به نقل از  روابط عمومي و امور بين‌الملل پتروشيمي جم؛ استاندارد ISO20000 از شناخته شده‌ترين استانداردهاي حوزه مديريت خدمات فناوري اطلاعات است و دريافت آن نشان از تعهد پتروشيمي جم در حفظ استانداردهاي جهاني در ارائه خدمات دارد.

مدير فناوري اطلاعات پتروشيمي جم در این باره گفت: «تمديد مستمر اين گواهينامه، نشان از بهبود مستمر چرخه حيات سرويس‌هاي مستقر در فناوري اطلاعات دارد كه با همّت تيم متخصص واحد فناوري اطلاعات و حمايت‌هاي مديريت ارشد حاصل شده است.»

يوسف نيك‌اختر ادامه داد: «پتروشیمی جم با درک اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان یک فناوری راهبردی و توانمندساز در راستای کسب ارزش‌های حاصل از سرمایه‌گذاری‌های این حوزه و با تکیه بر توانمندی، خلاقیت و تلاش کارکنان خود، ارائه محصولات و خدمات فناوری اطلاعات نوین با کیفیت و مقرون به صرفه در سال 1397 اقدام به استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر ITIL نمود.»

وی تشريح كرد: «با توجه به پوشش و گستردگی سرویس‌های فناوری اطلاعات در واحدهای کسب و کاری پتروشیمی جم در مرحله اول طراحی و پیاده‌سازی سیستم در قالب 13 فرایند اجرایی شد. این فرایندها در بخش‌های مختلف چرخه عمر سرویس‌های فناوری اطلاعات در راستای افزایش کیفیت سرویس‌ها و ایجاد سرویس‌های همسو با نیازمندی‌های کسب و کار نقش‌آفرینی می‌نمایند.»

مدير فناوري اطلاعات پتروشيمي جم اظهار کرد: «جهت اجرایی کردن به روش‌های توصیه شده در چارچوب ITIL تغییرات ساختاری و زیرساختی جهت نیل به اهداف و چشم‌اندازهای مشخص شده انجام شد كه تلاش جهت دستیابی به رضایتمندی حداکثری کاربران و ذی‌نفعان، افزایش بهره‌وری سازمانی به واسطه بهبود سرویس‌های موجود و افزایش ضریب نفوذ، و ارائه سرويس‌هاي فناوري اطلاعات با ROI و ROV مطلوب و منطبق بر اهداف مندرج در توافق‌نامه سطح سرويس (SLA) برخی از ابن چشم‌اندازها است.»

نيک‌اختر تاکید کرد: «با توجه به سرعت و پیشرفت دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات، شناسایی تکنولوژی‌های متناسب با اهداف کسب و کار برای افزایش توانمندی سازمان، یکی از خواسته‌های استقرار سیستم مذکور بوده است.»

وی خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه سیستم‌های مدیریتی برای ادامه حیات خود نیازمند مراقبت و بهبود مستمر هستند، واحد فناوري اطلاعات پتروشيمي جم اقدام به استقرار استاندارد ISO20000 متناسب با فرایندهای توصیه شده این استاندارد کرده که برای اولین بار در اسفند 1398 مورد ممیزی قرار گرفت و حاصل آن، موفقیت در دریافت گواهینامه ISO20000 بود. این ممیزی به طور سالیانه برای اطمینان از تداوم توصیه‌های استاندارد در سازمان برگزار می‌گردد و در طی این سال‌ها واحد فناوری اطلاعات پتروشیمی جم، موفق به تمدید گواهینامه شده است.»

مدير فناوري اطلاعات پتروشيمي جم متناسب‌سازی سازمان فناوری اطلاعات با توصیه‌های استاندارد Axelos، استقرار فرایندهای ITSM و ارائه خدمات مبتنی بر چرخه ارزش و حیات سرویس، دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO20000، استقرار نرم‌افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات Manage Engine، و راه‌اندازی سامانه 124 برای ارائه سرویس مبتنی بر SLA به کاربران را برخی از دستاوردهای حاصل از استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانست.

برچسب: پتروشیمی جمفناوری اطلاعاتگواهینامه استاندارد

مطالب مرتبط

پیشنهاد تفویض اختیار به استانداران برای مدیریت مصرف برق
آب و برق

پیشنهاد تفویض اختیار به استانداران برای مدیریت مصرف برق

توسط زهرا رجایی
17 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین وزیر نیرو با اشاره به افزایش مصرف برق گفت: با توجه به رشد بی‌سابقه مصرف...

جذب سرمایه‌های مردم در صنعت پتروشیمی
پتروشیمی

جذب سرمایه‌های مردم در صنعت پتروشیمی

توسط زهرا رجایی
17 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین حسن علیمراد امروز (جمعه، ۱۲ اردیبهشت) در حاشیه هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با تأکید...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

پیشنهاد تفویض اختیار به استانداران برای مدیریت مصرف برق

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان‌کرد:
جذب سرمایه‌های مردم در صنعت پتروشیمی

با هدف بررسی وضعیت شرکت ها؛
بازدید میدانی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از پتروشیمی‌های هلدینگ پتروفرهنگ

مدیرعامل آبفای منطقه ۴: رسانه‌ها در بحران کم‌آبی نقش حیاتی ایفا می‌کنند

مصرف گاز نیروگاهی از خانگی پیشی گرفت

صادرات پتروشیمی به ۳۴.۸ میلیون تن می‌رسد

حجم آب سدهای کشور چقدر شده است؟

در نیمه اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛
ثبت ارزش ۷.۱ هزار میلیارد ریالی در معاملات روزانه

در چهاردهمین روز اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛ ثبت ارزش ۳۹.۸ هزار میلیارد ریالی در فروش روزانه

تدوین۳۶ بسته مدیریت مصرف برق برای تابستان ۱۴۰۴

رشد چشمگیر صادرات پتروشیمی به روسیه

صدور قبض برق پرمصرف‌ها ۱۵ روزه شد

ایران در تنگنای LNG؛ فرصت‌های از دست‌رفته در بازار جهانی گاز مایع

پتروشیمی چین، محصول سیاست‌های بلندمدت/ چگونه دولت پکن بازی را عوض کرد؟

معاملات بورس انرژی به 8487 میلیارد ریال رسید

قبض آب با طعم گرانی؛ تعرفه جدید اعلام شد

در هفته منتهی به دهم اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛
۵۹ درصد ارزش بازار بورس انرژی ایران در رینگ بین‌الملل ثبت شد

ایران اکسپو ۲۰۲۵ دروازه ای برای گسترش همکاری‌های اقتصادی بین‌المللی

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه با شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی

مجوز پروژه پتروشیمی میانکاله لغو شد

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است