مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد ضمن حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، بهصورت مستقیم پاسخگوی مردم استان بود.
ابوالفضل اسدی از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بهصورت برخط، به درخواست، پیشنهاد، گزارش و شکایات مردم استان پاسخ داد.
مسائل مرتبط با برقرسانی شهری، درخواستهای پرسنلی، مسائل مرتبط با حریم خطوط و وضعیت نیروگاههای خورشیدی و شرایط احداث این نیروگاهها در استان؛ بخشی از موارد مطرحشده توسط مردم استان در سامانه سامد بود.
مدیرعامل برق منطقهای یزد به درخواستهای مردم استان پاسخ داد
مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد ضمن حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، بهصورت مستقیم پاسخگوی مردم استان بود.
ابوالفضل اسدی از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بهصورت برخط، به درخواست، پیشنهاد، گزارش و شکایات مردم استان پاسخ داد.
مسائل مرتبط با برقرسانی شهری، درخواستهای پرسنلی، مسائل مرتبط با حریم خطوط و وضعیت نیروگاههای خورشیدی و شرایط احداث این نیروگاهها در استان؛ بخشی از موارد مطرحشده توسط مردم استان در سامانه سامد بود.
مشکل نرمافزاری «برق من» رفع شد
به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از ایرنا شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام...