اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

یکشنبه 11 خرداد 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه آب و برق
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=58129

رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد

2 اردیبهشت 1403 ساعت 10:51
رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین از خدمات رسانی در اولویت این شرکت است.

به گزارش  اقتصاد انرژی  ؛علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: در راستای ارتقای پاسخگویی، شفافیت و نظارت در نظام اداری در سال 1402 در مجموع 2 هزار و 254 مورد شکایت و درخواست از سوی مشترکان ثبت و رسیدگی شده است که کاهش 41 درصدی نسبت به سال قبل داشته که این کاهش بیانگر رضایتمندی مشترکان از خدمات رسانی این شرکت است.

او متوسط زمان رسیدگی به درخواست¬ها و شکایات را کمتر از هفت روز عنوان کرد و افزود: این اقدام منجر به کاهش چشمگیر حضور شهروندان و مشترکین برای پیگیری شکایات و درخواست های خود در شرکت آبفا شده است. مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: مرمت ها، بررسی قبوض، کنترل کیفیت آب، درخواست های لوله گذاری آب و فاضلاب و درخواست تقسیط در هزینه اجرای لوله گذاری از جمله موضوعات مورد تماس مشترکین است.

علمدار با بیان اینکه پاسخگويي و رسيدگي به شكايات به طرق مختلفي انجام و در نهايت جواب به شاكي اعلام مي شود، تصریح کرد: مشترکین می توانند شکایت و درخواستهای خود را از طریق پنج درگاه ورودی سامانه ارتباطی 122، سامانه سامد، سامانه شرکت مهندسی سایت سازمان بازرسی و بازرسی استانداری و تلفنی به شرکت آبفا منتقل نمایند.

او اظهار داشت: برگزاری 31 مورد میز ارتباطات مردمی در پایگاه نماز جمعه، برگزاری 16 مورد جلسات محلات پرسش و پاسخ با حضور اقشار مردمی در مساجد و محافل مردمی و همچنین برگزاری شش جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم از جمله اقدامات این واحد به منظور تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و درخواست ها و دریافت گزارش های شهروندان صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: دو دوره آموزشی ارتقاي سلامت اداري و مبارزه با فساد و دوره تعارض منافع در بخش دولتی با هدف ارتقای دانش و مهارت در این خصوص با حضور جمعی از مدیران شرکت آبفای یزد برگزار شد.

مطالب مرتبط

مشکل نرم‌افزاری «برق من» رفع شد
آب و برق

مشکل نرم‌افزاری «برق من» رفع شد

توسط 0013 ک
5 خرداد 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از ایرنا شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام...

وزیر نیرو: ماینرها را جریمه می‌کنیم اما پول جریمه را با ماینینگ در می‌آورند/سرعت رشد مصرف بسیار بیشتر از رشد تولید شده
آب و برق

وزیر نیرو: ماینرها را جریمه می‌کنیم اما پول جریمه را با ماینینگ در می‌آورند/سرعت رشد مصرف بسیار بیشتر از رشد تولید شده

توسط 0013 ک
5 خرداد 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از روزنامه ایران علی آبادی: من به عنوان کارشناس نه به عنوان وزیر،...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

طلای 18 عیار زیر ذره‌بین/بازگشت قیمت طلا به کانال 6.400.000 میلیون تومان

وزارت راه در حال بررسی پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

بزرگترین قرارداد زندگی عارف آقاسی!

حذف کارت سوخت تکذیب شد

قالیباف همچنان رئیس مجلس ماند

پست جنجالی رونالدو اینترنت را منفجر کرد!

صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان در انتظار مصوبه مجلس

بنزین روی کارت بانکی؛ گام اول برای اصلاح بزرگ

ثبت روزانه ۱۶ هزار قرارداد رایگان در سامانه خودنویس

ایران در رده هفتم فوتبال باشگاهی بانوان آسیا

وزیر صمت: دولت سهام خودروسازان را واگذار می‌کند

جزئیات تازه از مرگ خواهران بلاگر

ابطال تصمیم وزارت اقتصاد درباره سقف کارت به کارت

همۀ مادران روستاییِ دارای ۳ فرزند و بیشتر امسال رایگان بیمه می‌شوند

مشکل نرم‌افزاری «برق من» رفع شد

وزیر نیرو: ماینرها را جریمه می‌کنیم اما پول جریمه را با ماینینگ در می‌آورند/سرعت رشد مصرف بسیار بیشتر از رشد تولید شده

اظهارنظر دبیر کانون صرافان ارز درباره قیمت دلار

تذکر دیوان عدالت اداری درباره وام مسکن مجردها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های اینترنتی را ممنوع کرد

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است