اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه آب و برق
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=58129

رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد

2 اردیبهشت 1403 ساعت 10:51
رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین از خدمات رسانی در اولویت این شرکت است.

به گزارش  اقتصاد انرژی  ؛علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: در راستای ارتقای پاسخگویی، شفافیت و نظارت در نظام اداری در سال 1402 در مجموع 2 هزار و 254 مورد شکایت و درخواست از سوی مشترکان ثبت و رسیدگی شده است که کاهش 41 درصدی نسبت به سال قبل داشته که این کاهش بیانگر رضایتمندی مشترکان از خدمات رسانی این شرکت است.

او متوسط زمان رسیدگی به درخواست¬ها و شکایات را کمتر از هفت روز عنوان کرد و افزود: این اقدام منجر به کاهش چشمگیر حضور شهروندان و مشترکین برای پیگیری شکایات و درخواست های خود در شرکت آبفا شده است. مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: مرمت ها، بررسی قبوض، کنترل کیفیت آب، درخواست های لوله گذاری آب و فاضلاب و درخواست تقسیط در هزینه اجرای لوله گذاری از جمله موضوعات مورد تماس مشترکین است.

علمدار با بیان اینکه پاسخگويي و رسيدگي به شكايات به طرق مختلفي انجام و در نهايت جواب به شاكي اعلام مي شود، تصریح کرد: مشترکین می توانند شکایت و درخواستهای خود را از طریق پنج درگاه ورودی سامانه ارتباطی 122، سامانه سامد، سامانه شرکت مهندسی سایت سازمان بازرسی و بازرسی استانداری و تلفنی به شرکت آبفا منتقل نمایند.

او اظهار داشت: برگزاری 31 مورد میز ارتباطات مردمی در پایگاه نماز جمعه، برگزاری 16 مورد جلسات محلات پرسش و پاسخ با حضور اقشار مردمی در مساجد و محافل مردمی و همچنین برگزاری شش جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم از جمله اقدامات این واحد به منظور تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و درخواست ها و دریافت گزارش های شهروندان صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: دو دوره آموزشی ارتقاي سلامت اداري و مبارزه با فساد و دوره تعارض منافع در بخش دولتی با هدف ارتقای دانش و مهارت در این خصوص با حضور جمعی از مدیران شرکت آبفای یزد برگزار شد.

مطالب مرتبط

پیشنهاد تفویض اختیار به استانداران برای مدیریت مصرف برق
آب و برق

پیشنهاد تفویض اختیار به استانداران برای مدیریت مصرف برق

توسط زهرا رجایی
17 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین وزیر نیرو با اشاره به افزایش مصرف برق گفت: با توجه به رشد بی‌سابقه مصرف...

حجم آب سدهای کشور چقدر شده است؟
آب و برق

حجم آب سدهای کشور چقدر شده است؟

توسط زهرا رجایی
16 اردیبهشت 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، از ابتدای سال...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

استمرار روند بازرسی تجهیزات مطابق استانداردهای روز جهانی

در روز ۲۱ اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛
معاملات بورس انرژی به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید

طرح جدید مجلس برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع بالادستی نفت و گاز

پروژه همت؛ راهی به سوی توسعه پایدار و بهبود اقتصادی در منطقه عسلویه

فصلی جدید در فعالیت پتروفرهنگ آغاز شد

امضای دو تفاهمنامه همکاری توسط شرکت نفت پاسارگاد

«سراینو» رونمایی شد؛ گام بلند نفت سپاهان در مسیر تحول دیجیتال

گام جدید پالایشگاه تهران برای بهبود کیفیت گازوییل

نقش ارتباطات در دیپلماسی انرژی؛ نگاهی از منظر روابط عمومی در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

پیشنهاد تفویض اختیار به استانداران برای مدیریت مصرف برق

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان‌کرد:
جذب سرمایه‌های مردم در صنعت پتروشیمی

با هدف بررسی وضعیت شرکت ها؛
بازدید میدانی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از پتروشیمی‌های هلدینگ پتروفرهنگ

مدیرعامل آبفای منطقه ۴: رسانه‌ها در بحران کم‌آبی نقش حیاتی ایفا می‌کنند

مصرف گاز نیروگاهی از خانگی پیشی گرفت

صادرات پتروشیمی به ۳۴.۸ میلیون تن می‌رسد

حجم آب سدهای کشور چقدر شده است؟

در نیمه اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛
ثبت ارزش ۷.۱ هزار میلیارد ریالی در معاملات روزانه

در چهاردهمین روز اردیبهشت در بورس انرژی ایران رقم خورد؛ ثبت ارزش ۳۹.۸ هزار میلیارد ریالی در فروش روزانه

تدوین۳۶ بسته مدیریت مصرف برق برای تابستان ۱۴۰۴

رشد چشمگیر صادرات پتروشیمی به روسیه

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است