اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

دوشنبه 10 آذر 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه انرژی های نو
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=59952

یازدهمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان

24 مرداد 1403 ساعت 09:45
یازدهمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان

یازدهمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان

دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان برای یازدهمین بار برگزار شد .

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.

بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی می باشد تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

مهلت شرکت در نظرسنجی تا ۳۱ شهریور‌ماه

قرعه‌كشی ۵۰ جايزه ۱۰ ميليون ريالی برای شرکت کنندگان در این نظرسنجی

به کمک لینک زیر در نظرسنجی شرکت کرده و برند محبوب خود را در بخش خدمات اینترنتی گروه دیجیتال انتخاب نمایید: www.IranTopBrands.org

برچسب: مخابرات البرزمراکز مخابراتی

مطالب مرتبط

موفقیت دانش‌بنیان‌ها در طراحی و ساخت سامانه‌های پیشرفته کمک‌ناوبری دریایی
اسلایدر

موفقیت دانش‌بنیان‌ها در طراحی و ساخت سامانه‌های پیشرفته کمک‌ناوبری دریایی

توسط عاطفه دهقان
8 آذر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از ایرنا، حسن امامی در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی ایرنا با بیان...

صادرات محصولات نانو به ۶۳ کشور دنیا
اسلایدر

صادرات محصولات نانو به ۶۳ کشور دنیا

توسط عاطفه دهقان
11 آبان 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، عماد احمدوند دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو در...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

موفقیت دانش‌بنیان‌ها در طراحی و ساخت سامانه‌های پیشرفته کمک‌ناوبری دریایی

نیمی از واحدهای نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیر است

روزانه حدود ۵۳ میلیون لیتر بنزین با کارت اضطراری جایگاه‌ها توزیع می‌شود

افزایش ۹ میلیون لیتری مجموع تولید بنزین و نفت‌گاز

ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور به ۳۱۰۰ مگاوات می‌رسد

پتروشیمی جم موفق به اخذ مجوز رسمی ارائه خدمات درمانی از وزارت بهداشت شد

ایران؛ هاب هوشمند تجارت پتروشیمی منطقه

تعمیرات اساسی پالایشگاه تهران

پیش‌بینی تداوم رشد تقاضای جهانی نفت و گاز تا ۲۰۵۰

فولاد مبارکه به دنبال تولید صادرات‌محور

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز شد

ظرفیت برداشت گاز غنی فاز ۱۴ پارس جنوبی افزایش یافت

تأمین گاز صنایع و نیروگاه‌ها بدون محدودیت

صادرات محصولات نانو به ۶۳ کشور دنیا

فعالیت 5000 نیروگاه خورشیدی در خراسان رضوی

ارزش مبادلات ابزارهای مالی ۴۸۴ درصد رشد کرد

فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای جذب شرکت‌های دانش‌بنیان

کشاورزی دانش ­بنیان، عامل مهم امنیت ­و بازدارندگی

شرکت های مجاز واردات بنزین سوپر به گمرک معرفی شدند

افزایش سهم صادرات پالایشگاه ستاره خلیج فارس

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است