به گزارش اقتصاد انرژی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم در اولین روز از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست محمدرضا سعیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در حمع خبرنگاران در غرفه جم با اشاره به استراتژی های اساسی شرکت پتروشیمی جم در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات و افزایش سهم بازارهای داخلی و جهانی گفت: پتروشیمی جم نگین پلیمرسازی و لوکوموتیو بازار پلیمر ایران است؛ این شرکت پتانسیل و توان این را دارد که در حوزه پلیمر جزو بهترین بازیگران خاورمیانه باشد و فعالیت کند.
همچنین تاکید کرد در این برهه از زمان باید به درستی از فرصتهای موجود استفاده کنیم و در بازارهای فعای نفوذ خوبی داشته باشیم و در بازارهای داخل و جهانی درصدد افزایش سهم خود هستیم.
وی افزود: در ذیل استراتژی نفوذ در بازار ارتقای کیفیت، پایداری بیشتر محصولات، توسعه بازار محصولات و افزایش ظرفیت مورد توجه قرار گرفته است، شرکت پتروشمی جم در سال 98 و 99 با همت و تلاش کارکنان متخصص و با تجربه در این زمینه موفقیت های بیشماری را کسب کرد و توانست رکوردهای خوبی را به ثبت برساند.
سعیدی با بیان اینکه توسعه محصول جدید در بازارهای فعلی یکی دیگر از استراتژی این مجموعه است، ادامه داد: در این حوزه برنامه ریزی های خوبی را صورت دادیم که با نتایج مثبتی نیز همراه بوده است به طوری که محصولات جدیدی را اعم از ll235f6 را تولید و روانه بازار کردیم که با رشد 160 درصدی توانستیم سهم خوبی را در بازار این دسته از محصولات از آن کنیم.
سعیدی درباره جایگاه پتروشیمی جم میان شرکت های پتروشیمی داخلی گفت: پتروشیمی جم نگین پلیمرسازی و لوکوموتیو بازار پلیمر ایران است؛ این شرکت پتانسیل و توان این را دارد که در حوزه پلیمر جزو بهترین بازیگران خاورمیانه در عرصه حاضر باشد و فعالیت کند.امید است با پایان تحریم های ظالمانه این شرکت، تنوع سازی را در حوزه محصولات دیگر داشته باشد.