علیاصغر نوایی، سخنگوی شرکت گاز استان تهران اعلام کرد:
حادثه آتشسوزی شامگاه دوشنبه (۲۴ مردادماه) در محله مرتضیگرد تهران بر اثر حفاری غیرمجاز یکی از اهالی محل و در نتیجه آسیب به لوله گاز ایجاد شد.
این حادثه بدون تلفات جانی بود و پس از بروز آن، جریان گاز تعدادی از مشترکان در محدوده مرتضیگرد و چهاردانگه برای جلوگیری از گسترش حادثه و حفظ ایمنی قطع و پس از پایان عملیات تعمیرات اضطراری، جریان گاز این مشترکان دوباره برقرار شد.
از همه شهروندان درخواست میکنم نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی را رعایت و در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را از طریق تماس با مرکز امداد و حوادث گاز به شماره تلفن ۱۹۴ اعلام کنند.



