اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

سه‌شنبه 22 مهر 1404
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه اسلایدر
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=29379

فناوری اطلاعات پتروشيمی جم موفق به تمديد گواهينامه استاندارد ISO20000 شد

13 اردیبهشت 1402 ساعت 13:45
پتروشیمی جم

واحد فناوري اطلاعات پتروشيمي جم براي سومين سال متوالي موفق به تمديد گواهينامه استاندارد ISO20000 شد.

به گزارش اقتصادانرژی و به نقل از  روابط عمومي و امور بين‌الملل پتروشيمي جم؛ استاندارد ISO20000 از شناخته شده‌ترين استانداردهاي حوزه مديريت خدمات فناوري اطلاعات است و دريافت آن نشان از تعهد پتروشيمي جم در حفظ استانداردهاي جهاني در ارائه خدمات دارد.

مدير فناوري اطلاعات پتروشيمي جم در این باره گفت: «تمديد مستمر اين گواهينامه، نشان از بهبود مستمر چرخه حيات سرويس‌هاي مستقر در فناوري اطلاعات دارد كه با همّت تيم متخصص واحد فناوري اطلاعات و حمايت‌هاي مديريت ارشد حاصل شده است.»

يوسف نيك‌اختر ادامه داد: «پتروشیمی جم با درک اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان یک فناوری راهبردی و توانمندساز در راستای کسب ارزش‌های حاصل از سرمایه‌گذاری‌های این حوزه و با تکیه بر توانمندی، خلاقیت و تلاش کارکنان خود، ارائه محصولات و خدمات فناوری اطلاعات نوین با کیفیت و مقرون به صرفه در سال 1397 اقدام به استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر ITIL نمود.»

وی تشريح كرد: «با توجه به پوشش و گستردگی سرویس‌های فناوری اطلاعات در واحدهای کسب و کاری پتروشیمی جم در مرحله اول طراحی و پیاده‌سازی سیستم در قالب 13 فرایند اجرایی شد. این فرایندها در بخش‌های مختلف چرخه عمر سرویس‌های فناوری اطلاعات در راستای افزایش کیفیت سرویس‌ها و ایجاد سرویس‌های همسو با نیازمندی‌های کسب و کار نقش‌آفرینی می‌نمایند.»

مدير فناوري اطلاعات پتروشيمي جم اظهار کرد: «جهت اجرایی کردن به روش‌های توصیه شده در چارچوب ITIL تغییرات ساختاری و زیرساختی جهت نیل به اهداف و چشم‌اندازهای مشخص شده انجام شد كه تلاش جهت دستیابی به رضایتمندی حداکثری کاربران و ذی‌نفعان، افزایش بهره‌وری سازمانی به واسطه بهبود سرویس‌های موجود و افزایش ضریب نفوذ، و ارائه سرويس‌هاي فناوري اطلاعات با ROI و ROV مطلوب و منطبق بر اهداف مندرج در توافق‌نامه سطح سرويس (SLA) برخی از ابن چشم‌اندازها است.»

نيک‌اختر تاکید کرد: «با توجه به سرعت و پیشرفت دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات، شناسایی تکنولوژی‌های متناسب با اهداف کسب و کار برای افزایش توانمندی سازمان، یکی از خواسته‌های استقرار سیستم مذکور بوده است.»

وی خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه سیستم‌های مدیریتی برای ادامه حیات خود نیازمند مراقبت و بهبود مستمر هستند، واحد فناوري اطلاعات پتروشيمي جم اقدام به استقرار استاندارد ISO20000 متناسب با فرایندهای توصیه شده این استاندارد کرده که برای اولین بار در اسفند 1398 مورد ممیزی قرار گرفت و حاصل آن، موفقیت در دریافت گواهینامه ISO20000 بود. این ممیزی به طور سالیانه برای اطمینان از تداوم توصیه‌های استاندارد در سازمان برگزار می‌گردد و در طی این سال‌ها واحد فناوری اطلاعات پتروشیمی جم، موفق به تمدید گواهینامه شده است.»

مدير فناوري اطلاعات پتروشيمي جم متناسب‌سازی سازمان فناوری اطلاعات با توصیه‌های استاندارد Axelos، استقرار فرایندهای ITSM و ارائه خدمات مبتنی بر چرخه ارزش و حیات سرویس، دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO20000، استقرار نرم‌افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات Manage Engine، و راه‌اندازی سامانه 124 برای ارائه سرویس مبتنی بر SLA به کاربران را برخی از دستاوردهای حاصل از استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانست.

برچسب: پتروشیمی جمفناوری اطلاعاتگواهینامه استاندارد

مطالب مرتبط

نوسان انرژی/ سقوط غم‌انگیز صادرکننده بزرگ به دنیای واردات
اسلایدر

واردات نفت چین در سپتامبر ۳.۹ درصد افزایش یافت

توسط عاطفه دهقان
21 مهر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از مدار اقتصادی، واردات نفت خام چین در ماه سپتامبر با رشد ۳.۹...

۹ اقدام ایران در میدان مشترک پارس جنوبی
نفت و گاز

آماده‌باش پارس جنوبی برای عبور از سرما

توسط عاطفه دهقان
21 مهر 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین میدان گازی پارس جنوبی به‌عنوان بزرگ‌ترین میدان گازی مشترک جهان، نقشی راهبردی در تأمین انرژی...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

واردات نفت چین در سپتامبر ۳.۹ درصد افزایش یافت

آماده‌باش پارس جنوبی برای عبور از سرما

رشد تولید و رکوردشکنی در صادرات نفت

خورشید و باد رکورد تاریخی تولید برق جهانی را شکستند

بورس انرژی در نیمه مهر میزبان کدام عرضه‌ها می‌شود؟

ادامه روند افزایشی قیمت نفت

بورس انرژی ایران در چهاردهم مهر میزبان عرضه گسترده متانول و گاز مایع

تصمیم اوپک، نفت را گران کرد

رونق عرضه‌های صادراتی در دومین روز کاری هفته

سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس در آزمایشگاه هوش مصنوعی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

آیا قیمت تیرآهن باز هم صعودی شد؟ گزارش روزانه از روند بازار و پیش‌بینی قیمت

بذرهای دانش‌بنیان سیب زمینی، رقیبی جدی برای نمونه‌های خارجی

صنعت گاز با آمادگی کامل وارد فصل سرد می‌شود

۱۶۰ مگاوات به تولید برق کشور اضافه شد

اعلام فهرست اقلام فناورانه راهبردی

یک فناوری نوین برای پیشگیری از قطع برق و گاز

وزیر نیرو از بارورسازی ابرها در پاییز امسال خبر داد

فروش محصولات پتروشیمی شازند پنج درصد افزایش یافت

افزایش ۱۱ هزار مگاوات ظرفیت تولید برق تا تابستان آینده

معامله بیش از ۵۷ تراوات‌ساعت برق در بورس انرژی از ابتدای امسال

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است