در هزاره سوم که اطلاعات با سرعت وصف نشدنی منتشر و مبادله می شود، وجود روابط عمومی برنامه محور و با دانش به روز که توانایی بهره گیری از ابزارها و شبکههای ارتباطی را داشته باشد برای هر سازمانی در عرصه رقابت، مزیتی انکارناپذیر محسوب می شود.
از این رو روابطعمومی به عنوان اصلیترین رکن نظام ارتباطی و اطلاع رسانی در افزایش آگاهیهای کارکنان شرکت ، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات شفاف به ذی نفعان نقشی بی بدیل برعهده دارد و موفقیت شرکت و دوام آن در عرصهها و فعالیتهای تخصصی با عملکرد روابط عمومی آن گره خورده است.
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست اندرکاران این عرصه خطیر بویژه همراهان و همکاران سختکوش گروه روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز تبریک و تهنیت عرض میکنم و دست آنها را به گرمی فشرده و تلاشهای آنها را به نیکی میستایم و امیدوارم تلاشگران این عرصه به نسبت توانی که برای خدمت به سازمان شان بهخرج میدهند، به جایگاه شایسته خود دست یابند .
ماهان شجاعی
مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز
افزایش ۷ درصدی تولید نفت در دولت چهاردهم
به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین حمید بورد با اعلام خبر افزایش هفت درصدی تولید نفت ایران در طول فعالیت دولت...