اقتصاد انرژی

صفحه ما در رسانه های اجتماعی

یکشنبه 7 تیر 1405
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
اقتصاد انرژی
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
خانه آب و برق
https://eghtesadenergyonline.ir/?p=39269

یک سوم مشترکان خوزستانی پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند

14 شهریور 1402 ساعت 14:41
مصرف برق به ۶۶ هزارمگاوات رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از ابتدای خرداد تاکنون از یک میلیون و ۲۳۴ هزار قبض صادر شده، تعداد ۳۸۹ هزار مشترک معادل یک سوم از مشترکان خوزستانی مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند.

به گزارش اقتصاد انرژی به نقل از خبرگزاری ایرنا :

علی خدری دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در سه ماه گذشته (همزمان با شدت گرما) در مجموع بیش از ۷۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف در استان خوزستان تعلق گرفت، گفت: ۲۳۰ هزار نفر از این مشترکان علاوه بر دریافت قبض رایگان، مشمول ۱۰۰ درصد بخشودگی در بهای برق مصرفی شدند.

وی با اشاره به گستردگی اقدامات فرهنگی در مسیر همراه کردن بیشتر مشترکان با برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی برق از ابتدای امسال گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی وزارت نیرو، به ویژه رونمایی از طرح قبض رایگان و پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف، پاداش صرفه جویی در مصرف برق به ازای هر یک کیلووات ساعت حدود چهار برابر سال گذشته شد که این افزایش پاداش منجر به رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان و در نهایت دریافت پاداش شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوزستانی ها، این همراهی را اقدامی موثر در حفظ پایداری شبکه توزیع برق و تامین انرژی مورد نیاز استان عنوان کرد و گفت: ناگفته نماند اجرای برنامه مدیریت مصرف انرژی برق در بخش اداری نیز تاثیرگذار است.

خدری افزود: در این بخش، ظرفیت صرفه جویی بسیار زیادی وجود دارد که امسال با تغییر ساعت کار ادارات و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق نسبت به سال ۱۴۰۰ در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعت غیر اداری (۱۳ به بعد) نسبت به مصرف همان روز الزامی بوده و هم اکنون شاهد کاهش میزان قابل توجهی از برق مصرفی هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: امیدواریم که با تداوم و گسترش همکاری تمام مشترکان خانگی و ادارات دولتی و همراهی بانک‌ها، شاهد افزایش میزان صرفه جویی تا پایان تابستان نسبت به سال گذشته باشیم.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

مطالب مرتبط

صادرات پتروشیمی زیر سایه اختلاف آماری
اسلایدر

صادرات کالای صنعتی از ۴۲۰ واحد تولیدی البرز

توسط عاطفه دهقان
29 دی 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از بازار، محمد انصاری با اشاره به ظرفیت‌های بالای تولیدی استان گفت: بیش...

پنل خورشیدی
اسلایدر

نصب نیروگاه‌های خورشیدی در ۳۰ مدرسه شهر تهران

توسط عاطفه دهقان
29 دی 1404
0

به گزارش اقتصاد انرژی آنلاین به نقل از ایلنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با توجه به اهمیت...

نوشته بعدی
مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

مسئولیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین ارکان صنعت پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

آرشیو
بنزین؛ جایی که ناترازی، نشانه‌ای از غفلت استراتژیک شد
برق قاچاق برای استخراج‌کنندگان، خاموشی برای مصرف‌کنندگان؛ دلایل ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴
سند ملی راهبرد انرژی؛ از سیاست‌گذاری کلی تا چالش‌های عملیاتی

آخرین اخبار

صادرات کالای صنعتی از ۴۲۰ واحد تولیدی البرز

نصب نیروگاه‌های خورشیدی در ۳۰ مدرسه شهر تهران

توسعه متوازن صنعت پتروشیمی باید اولویت باشد

کاهش قیمت نفت عربستان برای مشتریان آسیایی

ارزآوری ۷۰۰ میلیون دلاری پتروشیمی بندر امام

کاهش ۳۲ درصدی مشعل‌سوزی در پالایشگاه اول پارس جنوبی

تعمیق همکاری‌های راهبردی تهران و مسکو

حکمرانی در قلمرو «اقتصاد توجه»؛ بازخوانی مدل‌های کسب‌وکار در فضاسازی رسانه‌ای

چگونه انتخاب صحیح لوله‌ها باعث دوام سیستم‌های آبرسانی کشاورزی می‌شود؟

تدوین سند هوشمندسازی گلخانه‌ها در حال انجام است

ارزش معاملات بورس انرژی از ۳۱۰ همت عبور کرد

سدهای خوزستان نجات بخش مردم از خطرات سیل

واردات آب و بارورسازی ابر‌ها در دستور کار وزارت نیرو!

افزایش ظرفیت تولید در پتروشیمی بیستون

آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه صنعت آب از فردا

موفقیت دانش‌بنیان‌ها در طراحی و ساخت سامانه‌های پیشرفته کمک‌ناوبری دریایی

نیمی از واحدهای نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیر است

روزانه حدود ۵۳ میلیون لیتر بنزین با کارت اضطراری جایگاه‌ها توزیع می‌شود

افزایش ۹ میلیون لیتری مجموع تولید بنزین و نفت‌گاز

ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور به ۳۱۰۰ مگاوات می‌رسد

  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • RSS
  • آرشیو
نتیجه ای یافت نشد
مشاهده همه نتایج
  • صفحه نخست
  • پتروشیمی
  • نفت و گاز
  • آب و برق
  • بازار انرژی
  • بورس انرژی
  • انرژی های نو
  • دیپلماسی انرژی
  • مسئولیت های اجتماعی

تمامی حقوق پایگاه خبری اقتصاد انرژی محفوظ است